במה בעצם נבדל הקד"מ הכללי מפעילות קד"מית שפונה באופן מובהק לקהל צעיר ?!

בכל חתך אוכלוסייה קיימים מאפיינים, נורמות ודפוסי צריכה משלו, על אחת כמה וכמה קהל הצעירים שכדאי לראות אותו כתת תרבות ייחודית לכל דבר ועניין.

אנו ב – NPR מאמינים שכל קד"מ מורכב מ - 3 מושגים שיקבעו את הצלחתו: הזמן, המקום, ודרך הפניה.

הזמן והמקום

אנו מאפשרים פריסה ארצית של קרוב ל - 800 מקומות בילוי מובילים ברחבי הארץ המחולקים לקטגוריות שונות ולפעילויות שונות. ממועדונים גדולים ועד ברים שכונתיים, כל אלה נמנים על המדיה העיקרית שלנו, שנבנתה  וטופחה במשך שנים.

הרשת האדירה הזו, הכוללת יצירת קשרים אישיים עם אושיות הלילה ובעלי המקומות בצורת שיתופי פעולה ייחודיים המאפשרים את הגישה המלאה למקומות הבילוי ולפרסום בהם, בתיאום מלא עם כל מקום ומקום, ובשונה מהנהוג כיום בשוק הפועל ללא בסיס של הבטחה לחשיפה או לפרסום במקומות ספציפיים.

בנוסף אנו ב NPR מחזיקים בחיבורים הכרחיים לחברות הפקה ומפיקים שונים, כגון -    כנסי משתחררים, ימי סטודנט, ופסטיבלים שמשלימים את מגוון פעילויות השטח לכל תחום ומותג שחפץ להגיע באופן ממוקד לקהל היעד של הצעירים.

כל זאת עם חיבור לרוח התקופה המודרנית שבה זמן ניכר מחיי הצעירים מועבר באינטרנט אנו מאמינים בשילוב פעילויות האוף ליין יחד עם פעילויות און ליין באתרים מובילים לתרבות הצעירים.

דרך הפניה

נתחיל בהתחלה...

מחלקת קרייאטיב חריפה, גמישה ועשירה שבנויה ממיטב המוחות הצעירים והיצירתיים. שם אנחנו יוצרים, בונים ומלטשים את הרעיונות, הקונספטים ובסופו של דבר את הפעילות שתעביר בצורה המוצלחת ביותר את המסרים השיווקיים שלכם, כך שתתקבל באופן חיובי אצל הלקוחות הפוטנציאליים וכמובן יצירת מוסכמות חברתית כלפי מותגים חדשים בפעילויות להחדרת מותגים.

בדרך העברת הפניה אנו משתמשים באפליקציות שונות ומיוחדות ליצירת חיבור לקוח מותג ובקמפיינים חווייתיים ולצורך כך חוברים בהתקשרויות עסקיות אטרקטיביות, עבורכם הלקוחות, מול שירותים ייחודיים בשוק מהאינטרנט ועד רמת שימוש באפליקציות טכנולוגיות החדשניות והעדכניות ביותר בקרב הקהל הצעיר והמודרני.

באופן העברת המסרים אנו מציעים את מערך כוח האדם הצעיר והאטרקטיבי שמדבר בשפת קהל היעד ופונה אליו כ"מכוון" ולא כ"מוכר" – מה שמעביר את  המסרים בדרך אפקטיבית הרבה יותר.

אנו מאמינים שישנם לקוחות שייעודם בקמפיין הינו איסוף מאגרי לקוחות גדולים ככל שיהיו וחיזוק המותג הינו בעדיפות שנייה על בסיס יחס של עלות תועלת, ולכן אין תחליף לפעילות השטח והשיווק הישיר. כיום בשונה מבעבר - מקומות הבילוי הרבגוניים מאפשרים אינטראקציה ושיחות מכירה בסיסיות בקמפיינים השונים ולכן פעילויות כמו איסוף לידים באופן ממוקד ללקוחות שונים אפשרי במקומות בילוי כמו ברים שבהם ישנה "תרבות שיחה", אפשרי, נגיש וטבעי.

כל אלו נותנים ללקוחות שלנו את המענה המושלם במידה וייעודכם הוא פניה לצעירים.

 

 
   
 
 
© כל הזכויות שמורות
עיצוב: גילת